Bilder från Hökebo Ridläger


Huset

stallet


huset där vi sov

Matilda haha

framsidan

karin <3

padocken

hagen

hagen

karin och hästarna

Lilla söta Glói som jag red hela veckan <3

Glói och Draupnir

Draupnir med sin lååånga man

Draupnir

Glói <3

Selma


Ófi

Fölen ... Åh va sööööta dom var!!!








sista dagen , fika



Allihopa :)

Världens bästa ridläger!
Ska åka dit nästa sommar igen , ingen tvekan här inte!

Och jag är skit glad för idag fick jag ett mejl där det stog att jag kom med på Halloween och höstlovsläger
som är i november nu i höst på hökebo :D karin kom också med HAPPYFACE!

Puss på munnen


Kommentarer
Postat av: AGNES

Jättefina bilder :)

2010-07-28 @ 22:26:14
URL: http://aaagneeeees.blogg.se/
Postat av: AGNES

sv; haha yes, dom ringarna! :) måste nästan gå dit igen, blev typ kär i dom :O kram!

2010-07-28 @ 22:53:18
URL: http://aaagneeeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0