Hooooome!

HEEJ!

Nu är jag hemma efter en fantastisk vecka på Gotland!
Vädret har vart på topp hela veckan , där det varit ca 30 grader varje dag. Förutom i lördags då det åska så mycket att HELA Gotland hade strömavbrott , och ica maxi slockna när vi skulle köpa godis,så det var helt svart där inne, heheh.
Men annars har det vart great och om ni inte varit där så har ni verkligen missat något!

vi har tagit hur många kort som helst men jag kan inte lägga upp alla.

Imorgon åker jag och Karin på ridläger 5 dagar vilket också ska bli så hiiiimla KUL!
www.frostimport.com

Idag var mamma och jag en stund på marieberg , och jag fick en par ridbyxor som var hur snygga som helst!!!!


bild från Gotland

pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0