Hettt

Idag har varit en amazing daag :D
var på stan med JOSSANKOSSAN & JESSICAPERSICKA!
Och vaarmt som tusan har det varit , i skuggan var det 27 grader :O
vi gick runt , åt på mc och hade det brra!

Efter det tog vi bussen hem till Jessica och bada i hennes lilla pool :)

ikväll har jag inte gjort någonting -.- för dom andra är så tråkiga!

nya saker!





fråga om ni undrar vart det är ifrån!

en annan grej! Igår vann jag en auktion på tradera , där jag köpte en jätte fin ring från h&m , fick den för lite mer en vad den igentligen kostar men det var det värt eftersom den inte finns kvar längre :D happyface visar den när den kommer!

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: om jag ska vara ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg, hehe..

2010-06-30 @ 13:08:53
URL: http://hannasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0