oups



Jag är inte död , jag lever :)  Har inte haft någon blogglust alls , men nu ska jag
försöka bättra mig.

Allt är väll bra förutom att jag nästan är handikappad , nä men i torsdags skolavslutningsdagen
skulle jag och Karin rida privatlektion , först gick allt bra men sen vägrade hästen framför hindret och jag trilla av.
Jag hörde bara att hela armen knaka :S Jag låg på marken och bara skrek ,det gjorde nå så in i H***te ont att jag bara ville dö. Sen såg jag att armen bara hängde och det första jag tänkte var att den va bruten och så börja jag grina ännu mer för då skulle hela sommarlovet vara förstört!  Karin skaka och var chockad så vi skjussa hem henne och sen till akuten med mig. Fick sitta där i 4 timmar -.- . Den var inte bruten utan något "ligament" som hade losnatt och typ någon benflisa som gått sönder.

Efter det fick mamma hjälpa mig att duscha , klä på mig , torka håret , platta håret, sen fick hon skjussa mig till skolan för jag inte kunde cykla. Men skolavslutningen blev lyckad allafall.

Nu är inte alls lika svullen som den var förut och jag kan röra den mycket mer , det enda jag inte kan göra är att böjja den eller ta hårt i saker , så mamma får hjälpa mig att dra upp byxorna och sätta upp håret. :)

Vädret är inte på topp :( känns inte precis som sommarlov men men

Idag skulle jag ridit ut på långritt men på grund av min dumma arm så missar jag allt det roliga! :(

Det enda posetiva är väll att det faktiskt är sommarlov och att jag fyller år i övermorgon :D


Låååångt inlägg hehe  seyaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0