TummenUpp

Lördagen idag var super bra!

Först åkte jag och mamma till Marieberg när dom öppna , fanns nästan inget folk.
Hitta ett par nya skor eftersom jag bara har mina converse , gladiatorsandaler Jätte snygga!
Och så hade jag lagt undan en byxdress som fick följa med hem och några andra saker.

Har legat och "solat" i trädgården också vilket inte fick någe bra resultat eftersom det var lite målnigt och mulet.

Sen åkte vi till stugan där vi bada och grilla kÖrv :)

Nu är det bara tre skoldagar kvar och dom kommer väll inte vara så jätte jobbiga.



linne / Bikbok

Vit spets bandeau / Lindex

Byxdress / Bikbok -Älskar den! men bilden gör den inte rättvisa

Ciao!





Kommentarer
Postat av: jessica :)

OMG! jag har köpt en lika dan byxdress :) dom är fett snygga ;)

2010-06-06 @ 20:07:35
URL: http://jessicahson.devote.se
Postat av: Sofie

sv: hej. Ska försöka hjälpa dig iaf ;)

Vet inte om det är samma i alla photoshop, men i mitt photoshop (CS 3) så gör man iallfall såhär:

När bilden är klar så klickar man på "arkiv" uppe i vänstra hörnet, och sen "save for web and devices" eller typ "spara för webben".

Sen kommer bilden upp igen i en grå ruta, och på höger sida står det massa saker, och antingen ska du klicka på en liten flik där det står typ "size" eller nåt sånt, eller så finns det bara där utan att behöver klicka nånstans. Sen ändrar du bara "bredd" (då ändras det andra automatiskt). Jag brukar skriva 1000, eller 700.

Vet somsagt inte alls om det är likadant på ditt ps, eller om du ens fattar nånting haha. Men ja.. :)

2010-06-08 @ 15:15:51
URL: http://hannasofie.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Ja det kommer från H&M, och jag brukar måla två lager för att det ska bli bättre men jag tror det funkar med ett lager också :)



Förlåt för så segt svar men jag har varit bortrest :) Kramar!

2010-06-10 @ 22:41:44
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Jenny

Sv: Håller med!



Kram!

2010-06-12 @ 21:02:21
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0